fredag 1. januar 2010

GODT NYTT ÅR

Ja,så skriver man plutselig år 2010. og det er vel nå som er høytiden for alle nyttårsforsetter som skal brytes om et par uker..hihi. da tenker jeg mest på de som har satt seg nyttårsforsett om å begynne å trene eller kanskje slutte å røyke.. lurer på hvor mange som melder seg inn i treningsentere i starten på januar,og som blir støtte medlem de siste 11 mnd i året... og det verste er at det ofte er de samme som gjør det år etter år... akkurat når det gjelder trening så har jeg hvertfall det inne.. jeg elsker å trene,men når det gjelder kostholdet så er det verre. og jeg er vel ikke bedre enn noen andre. jeg har satt meg mine nyttårsforsetter jeg også. men siden nyttårsforsetter gir meg en assosiasjon på at det er noe som brytes før eller senere,så velger jeg å kalle det MÅL FOR 2010.
I ALLEFALL,HER ER MÅLENE FOR 2010
1.FÅ INNARBEIDET ET SUNT OG VARIERT KOSTHOLD
2.KUN SNOP PÅ LØRDAGER,OG TRENGER ABSOLUTT IKKE SNOP HVER LØRDAG
3.SPISE MIN. 500G FRUKT OG GRØNT PR. DAG
4.DRIKKE MIN 2 LITER VANN HVER DAG
5. GÅ NED I VEKT PÅ EN SUNN MÅTE,HELST 15 KG INNEN 26.9.2010
6. LØPE MIN FØRSTE HALVMARATON ,OG PÅ EN TID UNDER 2 TIMER

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar