søndag 3. januar 2010

en deilig søndag helt uten de store planene


ja,nå kan man vel si at jula er helt over. i morgen er det full barnehage igjen. og jeg kjenner at det skal bli godt å komme inn i skikkelige rutiner igjen
dagen i dag begynte med havregrøt til frokost og deretter kaffekoppen ved siden av pc'n et par timer,mens helene lekte.så gjorde vi oss i stand til å gå på tur,og spurte helene om hun ville gå tur til mcDONALDS. noe hun ville. merkelig?? så da tok jeg helene og akebrettet med meg og labba avgårde. det tok en times tid å gå dit,men hadde det vært sommerføre hadde vi nok brukt noe kortere tid ja...helene fikk happymeal og jeg kjøpte meg en cæsarsalat+0,5l vann.. etter å ha spist så lekte helene litt på mc'n og så gjorde vi oss klar for hjemturen. vi brukte rett over en time hjem. gikk en annen vei....og for en dårlig jobb de har gjort med snømåkingen på fortauene....men det ble nå en fin tur. og 700kcal ble svidd av så jeg er såre fornøyd. nå ser jeg frem til at uka skal begynne å jeg skal få trent skikkelig. håper at luftveiene er såpass bra at det går fint å løpe i morgen....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar