søndag 31. januar 2010

DET SNØR OG DET SNØR,OG DET SNØR NESTEN NED..

og jeg som trodde våren nærmet seg....

søndagens joggetur gikk mye lettere enn lørdagens

hvor ble fortauet av???

Denne helgen har helene vært på overnatting hos faren sin fra lørdag til i dag... det er bra at kontakten dems er i orden igjen...
og siden jeg har vært hjemme alene så har jeg benyttet anledningen til å løpe ute i helgen. for det får jeg jo ingen mulighet til når hun er hjemme...
på lørdag jogga jeg en lang tur på 14,7km men det var snødd så mye at jeg måtte ha mange små gåpauser...og brøytemanskapet hadde ikke brøytet fortauene,men veiene var brøyta sånn at snøen fra veiene var havnet på fortauene.. kjempekjekt....
brukte 2timer,20min på runden og det er jo vanvittig lang tid å bruke og svidde av 1767 kalorier..bra sliten etterpå da...
koste meg med tacogryte på kvelden og gikk og la meg 23.30 for var så sliten og trøtt
i dag våknet jeg i 9-tiden og heiv i meg et par glass vann og en yoghurt før jeg slang på meg treningstøyet og jogga en tur på 5km..det var kommet ennå mer snø i natt,men i dag var dem jaggu meg tidlig ute og brøytA. fortauer og gangvei også!!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar