fredag 22. januar 2010

ÆSJ

Vekta øker og det er ingen grunn til det..
sånt gjør meg så demotivert at det er til å spy av....
jeg spiser sunt og trener godt....
jeg vet at det bare er å fortsette i samme spor men det er ikke lett,når man egentlig bare har lyst til å løpe i butikken og "rane" sjokoladehyllene...
men det er jo i sånne situasjoner man bare må være litt tøff mot seg selv...
men lett...NEI,det er det ikke.

men jeg hadde hvertfall en knall løpe-økt i går. løp hurtig langkjøring og den så slik ut:
1.km i 7.40-fart og 67% i snittpuls
2.km i 7,34-fart og 74% i snittpuls
3.km i 7,35-fart og 77% i snittpuls og 87% i maks
4.km i 6,39-fart og 84% i snittpuls og 90% i maks
5.km i 6,55-fart og 84% i snittpuls og 87% i maks
6.km i 6,45-fart og 84% i snittpuls og 88% i maks
7.km i 6,04-fart og 87% i snittpuls og 90% i maks
+2,6km nedtrapping..
dette var en løype med mye bakker,og jeg hadde det tidvis vondt men klarte å finne frem positive tanker da jeg sleit som værst......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar