lørdag 2. januar 2010

DETTE SKAL BLI ET ÅR JEG VIL HUSKE LENGE

Jeg har nå tatt tak i seilene...for nå hjar jeg gått opp og ned i vekt som en yoyo de siste 18mnd. og det skal det bli slutt på. nå har jeg nemlig slutta å slanke meg...for nå skal jeg for alvor legge om livstilen min. og da tenker jeg mye på kostholdet... jeg skal fortsette treningen min og skal i tilegg leve sunt...slutte med den frotsingen av snop. 1.tiltak på den fronten er at jeg kutter ut all form for snop en liten periode. det blir på en måte en avrusning.jeg har faktisk stor tro på at jeg skal klare det denne gangen. jeg skal også bli flinkere til å skrive her..for føler at det hjelper meg....
jeg håper at jeg er i fit for fight til trening fra mandag. noe jeg tror jeg er...
og slik vil treningsuken min se ut,da:
mandag:hurtig langtur
tirsdag:spinning+corebar sixpack
onsdag:styrketrening
torsdag:intervalltrening
fredag:corebar
lørdag:spinning
søndag:hviledag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar