fredag 15. januar 2010

TIDEN FLYR....

Nesten en uke siden forrige innlegg. her flyr tiden raskt avgårde skjønner jeg..
jeg gikk hvertfall ned 0,9kg på den off. veiinga på onsdag. og det er noe jeg er fornøyd med. nå har jeg fakrtisdk ikke gårtt opp siden før jul... herlig følelse.
føler også at jeg har klart å gjenvinne stålkontrollen jeg hadde da jeg var ny i vk.. og det er også en god følelse...
rart med det,men når jeg avslutter dagen med en fruktsalat på kvelden..så går ting nesten smertefritt..har ikke engang smakt en sjokolade siden nyttårs-aften,som forøvrig var I FJOR. hihi
ikke ofte jeg kan si at jeg ikke har spist sjokolAde siden ifjor..

snikveiinga går også bra... foreløpig viser den ned..så da gjenstår det å se hva den viser neste uke...

ang treninga mi så går det etter planen men vil fortsette å skrive en slags ukes-rapport på søndager...i morgen er det siste løpeøkt denne uka...
nå skal jeg snart lage i stand fruktsalaten min...dagens høydepunkt..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar