lørdag 31. desember 2011

TAKK FOR DET GAMLE

Ja, da har vi kommet til årets siste dag. en rask oppsummering over året som gikk,er vel at det har vært et møkka-år for mitt vedkommende og ønsker meg et nytt og bedre år..skal mye til for at det blir verre enn det har vært...

dette høres jo som et syte-innlegg noe det ikke var meningen at det skulle bli,men det er bare de harde fakta...

ellers så kom jeg meg ut på noe som skulle være en goggetur i gårkveld, helt intetanende om at det var superglatt ute, tror temperaturmåleren min ikke stemmer helt med virkeligheten,for det blir da ikke såpeglatt med+grader...men uansett jeg gjorde et realt forsøk,selv om det blemye gåing eller skal jeg si balansering på isen....men,men..jeg prøvde hvertfall.. og det ble da 3,5km før jeg innså at det rett og slett var helsefarlig..hehe. har nok litt vondt for det....

ellers så vil jeg si takk for det gamle, til mine lesere


HAPPY NEW YEARS EVERYBODY :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar