torsdag 1. desember 2011

NYE IDEER

JA,får vel oppdatere litt her inne tenker jeg..
jeg fant plutselig ut at jeg skulle sjekke interessen for kjøp av hjemmebakte kaker..nå i førjulstiden er jo det greit å sjekke ut sånne ting. sjekket ut på de lokale kjøp og salg-sidene for haugalandet på facebook..og jammen var det interesse for det,så nå baker jeg som bare det..for jeg har fått en haug av bestillinger.. veldig mange som vil ha krumkaker oog cookiesene med sjokolade og peanøtter har jeg fått masse bestillinger på...og dessuten har jeg noen bestillinger hvor de vil ha litt av hvert..så nå har jeg nok å drive med...har laget en side på facebook som heter hege's hjemmebakeri.. og allerede etter en dag har jeg 21 likere..sånt er morro...og så leker jeg jo litt med tanken om en dag å kunne leve av å bake og lage litt ferdigmat osv....den fornuftige hege sier at det der kommer aldri til å skje, men så kommer drømmeren hege og sier at aldri si aldri..ja,ja..drømmer er fullt lovlig og i tilegg er de gratis..

ellers går det veldig bra med livsstilendringen min...nå er jeg nede i 83,4 kg, og snart ser jeg 82-tallet. er jo nesten 2 år siden jeg så sånne tall på vekta....

ellers har det blitt dårlig med trening denne uka så langt..det er så syykt dårlig vær...så det blir gåturer..nytter ikke jogge ii sterk kuling og piskende regn..men det ser ut for at i morgen blir det litt bedre...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar