tirsdag 27. desember 2011

2.juledag 2011

i går, 2.juledag komendelig,og grunnen til at jeg ventet på den dagen var at helene skulle komme hjem fra juleferien sin..og ja,jeg har savnet henne veldig...
flyet var forsinket men hun kom da hjem til slutt. og det var bare såååå godt å få henne hjem igjen.
men jeg hadde jo hele dagen på å vente så jeg tok meg en goggetur på dagen. kanskje ikke alle som vet hva en goggetur er, og for dde som leser bloggen min og ikke vet hva det er,så er det en joggetur med gange innimellom. kondisjonen er fremdeles ikke god nok til rene joggeturer,derfor goggeturer fremdeles. men jeg merker at jeg klarer å jogge mer og mer,og da blir det jo følgelig mindre gåing på turene..me like:)
uansett så ble turen slik:
1.km i 10,12-fart
2.km i 8,57-fart
3.km i 8,58-fart
4.km i 7,51-fart
5.km i 8,47-fart
6.km i 8,12-fart
turen ble på 6,3km og hadde en snittfart på 8,52min.pr.km. det er jo ingen fart å skryte av,men det er fremgang så da får jeg være fornøyd. hadde en snittpuls på 77% :)
jeg kan ikke akkurat si at det var noen julestemning å få på turen min..dårlig med snø kan man si..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar