tirsdag 20. desember 2011

lenge siden oppdatering

det er visst litt lenge siden jeg har skrevet.
det har blitt dårlig med trening i det siste, og hovedgrunnen til det er at bake-salget mitt tok helt av. har laget 1500 krumkaker og en del andre kakesorter. har 2 kunder i morgen og 1 kunde på torsdag og så er jeg ferdig..og må innrømme at det skal bli godt...for det har til tider vært rimelig stressende..
sliter også med en lei forkjølelse..men skal prøve å få trent litt nå fremover.

vekta går det greit med..ikke noen store nedganger,har stått litt stille også..men jeg har ikke gått opp.
i dag viste vekta 83,0kg og jeg har altså gått ned 7 kg nå i høst..noe jeg selvfølgelig er veldig fornøyd med.

bilde tatt i midten av august-11

bilde tatt i desember-11

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar