torsdag 22. desember 2011

komfortsonen.no

oh yes..jeg fant den,jeg fant den...
hadde aldri trodd jeg skulle finne den..hvertfall ikke på lenge ennå.. og det var helt herlig å finne den igjen..har vel ikke hatt den på et par år....
og hva i svarte er det jeg snakker om,tenker kanskje du..jo jeg snakker om komfortsonen når man jogger,når pulsen er behagelig og at man ikke blir andpusten fordi pulsen blir for høy..da man føler at man kan jogge og jogge....
dessverre så sleit jeg med mursteinleggene mine,og måtte derfor ta noen gåpauser,men pulsen var aldri høy..og det gjorde at turen ble bra,til tross for vonde legger og fraværende snømåking av fortauene...
hadde en snittpuls på69% på hele turen...og høyeste puls som ble registrert på turen var 76%....
turen ble på7km:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar