tirsdag 27. desember 2011

ble jammen meg en treningsøkt i dag også..

jammen ble det det..noe jeg ikke hadde trodd, siden helene er hjemme og siden det er ferie...men da ettermiddagen kom,ville hun til en venninne og da ble vi enige om at jeg skulle dra ut og trene når hun var ute...
men var jo rimelig spent på om hun var kommet hjem førmeg da,noe hun ikke hadde. men hun hadde vært innom for å hente noe,og hun syntes det var helt greit at vi gjorde det sånn. sikkert litt stas å låse seg inn på egen hånd...ja,nå begynner hun å bli "stor". synes ikke det er lenge siden hun var baby jeg...men hun går jo i  1.klasse nå :)

når det gjelder treningsøkten min i dag,så gikk det litt tungt,for luftveiene spilte ikke på lag med meg i dag...men kom meg nå gjennom mine 6,5km,ble nok n oe mer gåing enn på turen i går,men det var også mer bakker på løypa i dag da...så brukte 59min.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar