lørdag 10. oktober 2009

sykkeltur lørdag 10.oktober 2009






i dag var jeg ute å fikk prøvd den nye sykkelen min litt skikkelig. bruker den jo stort sett til å frakte helene til og fra barnehagen. så i dag var det et nydelig vær,og benyttet sjansen til å ta meg en ordentlig sykkeltur,siden helene var ute med en kamerat av meg...
det ble en tur på 1,9mil. brukte 81min på den runden og det var deilig å få brukt seg litt.selv om det forsåvidt var en rolig tur. snittpulsen lå på 65% og makspulsen var på 85%

ellers så har jeg løpt 44,8km denne uken,noe jeg er særdeles fornøyd med. har aldri løpt så langt på en uke før. og føler at jeg er i mitt livs beste form. kroppen tåler tydeligvis masse trening nå....deilig. jeg tok noen bilder fra sykkelturen min i dag:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar