fredag 2. oktober 2009

FREDDAN IGJEN

Ja,så var helgen kommet igjen. litt rart å tenke på at for en uke siden satt jeg i oslo. på en måte virker det som det er så lenge siden. blir noen ganger sånn når man har opplevd mye på kort tid.
ellers har jeg fått til 3 løpe-økter denne uka.
tirsdag:7,2km lett joggetur...
onsdag:langtur i kupert løype. løypa er godt kupert med 70 høydemeter,men har selvfølgelig også fine flate partier. den er 11,5km og løp den på 1t,18min. hadde 75% i snittpuls og snitt-tiden var 6,49pr.km.det var en stor forbedring i forhold til sist gang jeg løp den runden....
i dag løp jeg rolig langkjøring. våknet opp til en nyyydelig dag,med sol fra skyfri himmel. etter å ha fulgt helene til barnehagen,fikk jeg på meg treningstøy og kom meg ut i finværet. jogga helt rolig,og planen med turen var å prøve å sette ny rekord i hvor langt jeg løper. det klarte jeg. jeg jogga 17,2km. noe jeg er superfornøyd med. kjente at leggene begynte å stivne etter 13km,men klarte å holde beina i gang i 4km til. hvis jeg virkelig hadde villet hadde jeg nok klart å jogge litt til. men så jo at klokka begynte å bli mye,og visste at bussen kom snart. runden er på ca22-23km. så det får bli et mål. Å KLARE Å JOGGE HELE RUNDEN.hadde en snittfart på 7,28 og snittpuls på 70%... nå skal jeg bare nyte kvelden med god samvittighet....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar