tirsdag 20. oktober 2009

DET NYTTER IKKE Å HVILE PÅ LAURBÆRENE..

Nei,man kan ikke hvile på laurbærene hvis man har tenkt til å få fremgang innen løpinga. jeg fikk ikke løpt i går,fordi jeg måtte være hjemme med helene som ikke var helt i form.. men i dag ble det løpetur. jeg har nylig laget meg et treningsprogram,som jeg håper vil funke godt. har foreløpig laget et 6 ukers program for å se hvordan det funker...i dag løp jeg fartslek uten gange i mellom dragene. noe jeg tidligere har gjort. denne formen for fartslek likte jeg mye bedre enn den andre. har funnet meg en runde som er litt kupert,foreløpig skal jeg bruke den samme løypa til fartsleken,og så ser jeg jo om det viser fremgang når jeg ser hvor lang tid jeg bruker på runden. i dag er tiden med litt oppvarming,og oppvarminga ble vel i korteste laget i dag. tror jeg neste gang kun skal ha med selve økta,for da ser man jo om det er fremgang.. men uansett så brukte jeg 42,47min i dag.
1.km i 6,30-fart og 73 % i snittpuls
2.km i 5,50-fart og 82%
3.km i 6,32-fart og 76%
4.km i 6,31-fart og 79%
5.km i 6,24-fart og 82%
6.km i 5,39-fart og 81%
7.km i 5,16-fart og 84%
tilsammen ble det 7,2km.. og kroppen kjentes helt topp ut.....

vektmessig er det llitt verre for tiden. har sluttet å røyke for 13 dager siden,og kiloene har ballet litt på seg igjen. men har nå tatt meg sammen og satser friskt videre. begynte å tenke litt sånn: jeg som er så flink å har slutta å røyke,jeg kan jo kose meg litt. jeg fortjener jo det!!! djizuz... er det mulig å lure seg sjøl til de grader. resultatet ble egentlig opp 1,8kilo den siste uka. men tok meg sammen f.o.m i går og har hvertfall klart å gå ned 0,4kg siden i går. og det er jo en start.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar