lørdag 23. mai 2009

UKAS SISTE LØPE-ØKT


Fikk tatt meg en runde på mølla i dag også. løp 5,1km hvor jeg la inn 5x200m intervaller. beina kjentes ikke gode ut. skikkelig vondt i begge leggene,så jeg måtte varme godt opp. 2km i helt rolig jogg før jeg kunne begynne på selve økta. det gikk egentlig lett når jeg først var varm. så legg-smertene var nok bare fordi jeg rett og slett glemte å strekke ut etter løpinga i går.
fikk trent litt styrke også. og sykla til og fra treningsenteret+en liten gåtur i ettermiddag. så hare da fått lea meg litt i dag.
så har jeg fått vaska huset også. så jeg har hvertfall ikke sitti mye i sofan i dag.....
i morgen blir det hviledag. men må jo finne på noe alikevel. kan jo ikke sitte å tvinne tommeltotter hele dagen heller.
vektmessig så går det bra om dagen. skeia ut i stor stil 17.mai-helgen+at jeg kjøpte meg ny vekt som viser mer enn den gamle. skikkelig nedtur. men er kommet skikkelig i siget igjen. gått ned 2,2kg siden onsdag(på 3 dager) sånt gjør noe med motivasjonen...iiihaaaa
ellers tenkte jeg at jeg skulle legge ved noen 17.mai-bilder også.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar