fredag 22. mai 2009

PROGRESSIV LØPING PÅ MØLLA

I dag har jeg løpt på mølla.
jogga først 1km som oppvarming.
så løp jeg som følgende:
0,5km i 7,43min.pr.km
0,5km i 7,14min.pr.km
0,5km i 6,53min.pr.km
0,5km i 6,25min.pr.km
0,5km i 6,06min.pr.km
0,5km i 5,47min.pr.km
deretter ble det 2,5km i rolig nedjogg(dassetempo) veldig fornøyd med dagens økt. det meste stemte i dag. noe det sjelden har gjort når jeg har løpt på mølla. hadde en snittpuls på 75%(da har jeg ikke regnet med nedjogginga) og maxpuls på 84%.
var ikke nevne-verdig sliten etter økta,så jeg tror jeg kan øke farten ennå en gang neste progressive-økt....deilig når man får den følelsen....
jeg sykla til og fra treningsenteret så har da fått lea meg litt i dag....
noe jeg ikke fikk i går. derfor kjennes det ekstra godt i dag....herlig.
ellers har vi et møkkavær i dag. men det er meldt fint resten av helgen. det skal bli deilig.
ellers skal jeg og vesla bare kose oss hjemme....deilig det også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar