lørdag 28. januar 2012

shape trening & velvære

Jeg har vel ikke fortalt at jeg har skiftet treningsenter?? eller har jeg det???
uansett,nå trener jeg på shape trening & velvære som er et treningsenter litt utenom det vanlige. jeg stortrives på senteret,og Linda, hilde og berit som driver senteret er tre herlige,blide og fantastiske jenter. man blir alltid møtt med et smil og litt småsnakk,det er jo nettopp det som er den store forskjellen til de fleste andre sentre. på andre sentre får man kanpt et "hei"(hvis man er så heldig å få det da) i tilegg er det mange flotte gruppetimer,uansett om man ønsker å ta seg ut,eller heller satse på litt roligere trening som pilates,yoga osv..de har også egen velvære-avdeling..så her er det meste samlet under et tak...
ønsker du å begynne på et treningsenter,så prøv shape,da vel.
sjekk ut nettsiden http://www.shapetrening.com/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar