onsdag 30. mars 2011

NÅ MÅ JEG TA MEG SAMMEN

ja, nå må jeg virkelig ta meg sammen. vekta går nogenlunde greit..men jeg har helt mistet treningsgleden.
jeg vet jo godt hva grunnen er..og det er at jeg for tiden ikke har kondis og er tung og at det blir fryktelig tungt å løpe..og løping er jo noe jeg elsker....
ser det som et nederlag å begynne på et nybegynnerprogram..da det er noe jeg må siden jeg ikke lenger orker å løpe sammenhengende lengre...men når jeg tenker etter så er det egentlig ikke noe rart,for jeg har vært forfulgt av sykdom og skader det siste 1,5 år....
og så blir det litt sånn at jeg husker godt hvordan formen min var for rundt 1,5 år siden..da kunne jeg jogge rolig i 7,00-fart i over 2 mil i strekk....
men altså da er det bare å ta seg sammen og finne frem treningstøyet igjen..for jeg får jo ikke bedre kondis av å sitte i sofa'n..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar