onsdag 6. april 2011

MYE HAR SKJEDD PÅ KORT TID

Jammen har mye skjedd i det siste....
for en uke siden døde plutselig naboen min,og det gikk veldig hardt innpå meg, og har virkelig hatt problemer med å innse de harde fakta. han er borte,og kommer aldri tilbake..rart at det skal være såvanskelig åinnse det....men livet må gå videre...
ellers har jeg vært i tenkeboksen når det gjelder kostholdet mitt,. jeg gikk jo på lavkarbo,noe egentlig kroppen min likte godt merket jeg, men jeg klarte liksom ikke å få det til å fungere i hverdagen..ble liksom noen dager på og noen av...så til slutt fant jeg ut at jeg fikk bare kutte det ut.
gikk selvfølgelig opp i vekt da jeg begynte å spise karbo igjen,men det går seg til etter hvert...var faktisk en lettelse å endelig bestemme seg for å kutte ut....mye lettere å planlegge mat og sånn når man kan spise litt karbo...men prøver å holde meg til langsomme karbohydrater og så har jeg begynt med herbalife igjen. bytter ut et par måltider med shake og urtete . og dette er noe jeg virkelig har tenkt lenge på,for jeg brukte herbalife tidligere med stor suksess.skal også begynne å selge herbalife. bestilte distrubutørpakke,så nå driver jeg og leser masse info om det...og skal sende inn registreringspapirene...planen min er å vente med å begynne å selge herbalife til jeg har noen resultater å vise til..men det blir spennende å se om jeg kan klare å tjene noen penger på si...for det hadde jo ikke gjort noe i en slunken lommebok..hehe og jeg vet jo at produktene er bra..ikke bare når det gjelder vektreduksjon,men også når det gjelder overskudd i hverdagen og mange andre fordeler...

Når det gjelder trening har jeg endelig kommet i gang igjen..begynte i går. løp intervaller på mølla,og fy så dårlig kondis jeg har.
løp 2-2-3-5min i 8km/t med 1-1,5min pause mellom. det var hardt,men nå er jeg igang. ble en økt på 4,2km.
i dag skal jeg på makspulstest på spinninga..det blir hardt...phu

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar