mandag 14. mars 2011

1.TRENINGSUKE ER UNNAGJORT

ja, så var første treningsuke unnagjort etter sykdom.
jeg er kjempefornøyd med ukens innsats om jeg må si det selv,og det må jeg jo for ellers blir jo intet sagt..hehe
Greit nok at jeg hadde ferie i forrige uke og derfor fikk trent mye,men uansett etter så lang tid uten trening synes jeg at jeg selv var flink..kroppen fikk sikkert sjokk..hehe
kom meg gjennom 24km løping i løpet av uka i tilegg til zumba og spinning. og i tilegg til dette så gikk jeg turer hver dag..så endte opp på 4178 forbrente kcalorier.
vekta sa bare ned 300g noe jeg egentlig ble litt misfornøyd over,men vet jo samtidig at syklusen ikke spiller på lag med meg vektmessig akkurat nå,så det er bare å fortsette i samme spor så får jeg nok bedre resultater neste uke.

i går,søndag prøvde jeg ut noe nytt..skulle løpe langtur men fant ut at jeg skulle kombinere langtur med fartslek. så hele turen gikk med drag på 1-5,5minutt med ca 1min paude mellom dragene.. varmet først opp 10min deretter satte jeg i gang og holdt det gående i 30min..deretter unnet jeg meg en litt lengre gåpause på ca 3-4min. så satte jeg i gang igjen,men etter tot.7km begynte jeg å kjenne meg veldig sliten,men holdt ut helt hjem. turen ble på 10km akkurat og jeg brukte 84min..ikke akkurat noen tid å skryte av,men det går da fremover...dvs en snitt fart på 7,1km/t,men det er tydelig at jeg var sliten på slutten av turen for den første timen gikk unna i 7,4km/t så farten dalte litt men uansett så er jeg fornøyd..for heretter skal fremgangen komme..jeg er sååå tent på både fremgang innen trening og i vektreduksjonen..dette skal jeg klare

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar