onsdag 2. desember 2009

UKA ER I FULL GANG

Ja,så er vi kommet til onsdagen og jeg er i full gang med trening og det som hører med... mandagen løp jeg en runde på 6km på formiddagen og dro på spinning45 på kvelden. svidde av 1170kalisser. men spiste opp så å si alle treningskaloriene,føler at vinninga går opp i spåinninga,liksom...men samtidig vet jeg at jeg må spise en del mer når jeg trener så mye...så får se hva som skjer på mandagen ang. veiinga... i dag,onsdag ble treningsplanene noe forandret underveis. hadde planer om sykling,skanetix og intervaller på mølla. men instruktøren var syk og vi hadde vikar. hun kjørte en liten annen type time,men timen var knall den,da... først kjørte vi ca 20min med aerobic,deretter 20min styrke og til slutt kjørte vi MRL...svidde faktisk av 490kalisser bare på den timen... etter timen begynte jeg å føle meg tom for energi..men tok alikevel en liten økt på mølla..det ble 4 km på mølla,og siden planen for i dag var intervaller,så kjørte jeg 2 drag på 1000m.
1.drag i 6,03 fart og 85% i snittpuls og 88% i makspuls
2.drag i 5,53-fart og 85% i snittpuls og 91% i makspuls

jeg økte farten på slutten av det første draget,og avsluttet draget i 5,24-fart. resten av økta foregikk rolig.....
i tilegg til dette sykla jeg til og fra treningsenteret...og svidde av tilsammen 1330 kalisser...
noe som gjorde at jeg bevilget meg pannekaker til middag. og når det gjelder pannekaker klarer jeg ikke å begrense meg. hører folk snakker om at de spiser 2 pannekaker...for meg er det bare å erte opp magen... all annen type mat klarer jeg fint å begrense meg,men når det er pannekaker til middag,gidder jeg ikke å prøve en gang...men til gjengjeld så spiser jeg bare pannekaker til middag når jeg har trent bort mye kalorier på forhånd....
resten av kvelden skal gå med til avslapping(foran pc'n)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar