mandag 30. november 2009

NY UKE OG NYE MULIGHETER....

Ja så var mandagen her.. noe som for meg betyr veiedag. vekta var grei i dag og viste ned 2,2kg.. s¨deilig asså..... men det er fremdeles langt igjen. mitt første delmål er å være under 80kg før jul og det klarer jeg fint om jeg bare klarer å holde fokuset og ikke miste motivasjonen. ikke lett i disse førjulstider... men jeg må hele tiden minne meg på at det jeg faktisk ønsker mest er jo å bli slank. blir i dårlig humør av å se meg selv i speilet og da er det jo bare en ting å gjøre...NEMLIG:
1. SPISE SUNT OG OFTE
2.SPISE MYE FRUKT OG GRØNT
3.DRIKKE MASSE VANN
4.TRENE REGELMESSIG
5.OG SIST,MEN IKKE MINST HOLDE MEG UNNA SMÅSPISING ELLER STORSPISING AV SNOP.

jeg tenker mer som så at hvis jeg klarer å være sunn 6 dager i uka så gjør det ikke noe om jeg koser meg litt på lørdagen. men i moderate mengder og ikke ta helt av fordi det er lørdag...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar