mandag 9. november 2009

I RUTE NÅR DET GJELDER NOEN TING,MEN...







Jeg tror jeg er i rute når det gjelder treningen min. i dag løp jeg langtur,og hadde på forhånd bestemt meg for å prøve å løpe halvmaraton-distansen. det var optimale forhold,værmessig i dag. sol fra omtrent skyfri himmel og 5+ og så å si vindstille. de første 10km gikk som en lek,følte at jeg omtrent dansa avgårde... men allerede etter 13km begynte jeg å kjenne svakhets-tegn. ved passering av 14km tenkte jeg"dette går ikke" begynte å bli rimelig stiv i beina og tenkte at jeg fikk bare løpe til det var stokk umulig å løpe lenger. sleit meg gjennom 5nye kilometere,og faktisk da jeg passerte 19km,fikk jeg en liten opptur,kjentes litt lettere ut,men langt fra lett,da... og klarte altså å løpe hele distansen. måtte gå 1,5km for å komme meg hjem,og det var alt annet enn godt. sååå stive legger.....
er nå rimelig sliten,men det må da være lov etter å ha klart å løpe distansen til halvmaraton. løp i 7,00-fart..og er rimelig fornøyd.....

jeg har også slutta å røyke. har nå vært røykfri i en mnd,og har følgelig gått litt opp i vekt. men føler at jeg er på rett vei igjen.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar