fredag 11. desember 2009

ja så var det freddan igjen....

ja,så er det helg igjen. føler tida bare flyr avgårde for tiden.. trener virkelig bra for tiden,og har masse energi..herlig. dessverre har det ikke gått så veldig bra vektmessig i det siste..men det kommer vel..får jeg håpe.. prøver stadig å ta meg sammen..men det holder ikke så lenge...
men over til treninga. i går var jeg på en kjmpeherlig spinningstime. klarte kunststykke å forbrenne mer enn 800kcal på en time,og det gjør man ikke hvis man ikke trener skikkelig altså. nytter ikke å skru ned på motstanden for at man begynner å bli sliten da asså....
i dag prøvde jeg noe nytt. tenkte jeg skulle jogge til treningsentret. men det ble ikke jogging,da..kan ikke kalle det jogging,selv ikke om jeg legger go'vilja til. men løping kan jeg kalle det..
det ble en hard økt på 3 km.
1.km i 6,45-fart og 80% i snittpuls
2.km i 6,19-fart og 86% i snittpuls
3.km i 6,17-fart og 88% i snittpuls
hele økta sett under ett blir slik: snittpuls 84% og snittfart 6,28min.pr.km og maksfart:5,29min.pr.km
etter løpeturen ble det 1 time med corebar,og du og du for en effektiv time.. der får jeg virkelig kjørt meg..og får skvisa core-musklene skikkelig. og er det noe jeg trenger så er det virkelig det...
nå er det bare en treningsdag igjen i denne uka. og det er i morgen.. har meldt meg på RPM. det er en forhånds-koreografert spinningstime av les mills. det blir spennende. det er en blå time,foreløpig har jeg bare gått på de gule timene men kan nok godt gå over på blå timer uten å slite meg halvt i hjel. dessuten er jo spinning så genialt,at man styrer jo intensiteten selv. slik at en gul time kan bli knallhard og en rød time kan bli helt rolig og grei.....
men kjenner nå at kroppen føler for en hviledag til snart,og den kommer på søndag..men i morgen når jeg står opp er jeg nok mer enn klar for en treningsøkt...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar