fredag 14. august 2009

NYTT TRENINGSAVBRUDD

Ja,så ble det enda et nytt trenings-avbrudd. først ble jeg potte-tett(forkjøla) og så endte det med influensa. i dag er jeg mye bedre. og nå er det bare fullt fokus på oslo-maraton-helga...
skal prøve på min første treningsøkt på 14 dager...håper det går bra....
ellers har hvertfall vekta begynt å peke nedover etter ferien. det tok jammen meg et par uker før jeg klarte å komme inn på rett spor i matveien også(etter ferien) denne uka gikk jeg ned 1,6kg noe jeg er super-fornøyd med. spennende å se hva resultatet blir neste uke. har jo ikke fått trent,men har vært flink med kostholdet. har jo blitt litt lite mat disse dagene med influensa,da..men matlysten er ikke akkurat til stede når jeg er syk....
men er kjempe-motivert både når det gjelder vektreduksjon og trening nå....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar