lørdag 15. august 2009

1.TRENINGS-ØKT PÅ 14 Dager

da ser det ut som om jeg er i gang igjen. er kvitt influensaen,men har en tetthet i luftveiene fremdeles.
jeg tok med meg vesla på treningsenteret. først ble det en liten økt på mølla.
500m i 7.20-fart
500m i 6.45-fart
500m i 6.29-fart
deretter en pause med rolig jogg+litt gange.
så jogging igjen+et 200m-drag i 5,50-fart. tilsammen ble det 3,6km og det er jo bedre enn ingenting.
fikk trent styrke etterpå. og fikk en effektiv økt på 35min,hvor jeg fikk trent.rygg,mage,lår(frem+bak-side)+skuldre+biceps+triceps. forbrant 334kcal på 35min,og så mye har jeg aldri forbrent på styrke-trening.fikk forbrent 66okcal tilsammen på trening i dag....
utrolig deilig å være i gang igjen..selv om jeg sliter fortsatt med luftveiene....
nå blir det å legge opp et program for ukene frem til oslo maraton-søndagen den 27.september. og det begynner å nærme seg faretruende nå. målet mitt jeg satte meg i våres kan jeg bare glemme. hadde som mål og klare å løpe 10-kilometer'n på under 60min. jeg må være realistisk,og må bare senke målet mitt.bør hvertfall klare å løpe på under 70min. bedre å ha et realistisk mål- men på sikt så skal jeg klare å løpe 10km på under 1 time. men det får bli til neste år......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar