lørdag 7. mai 2011

PÅ TIDE MED EN OPPDATERING

Har ikke fått skrevet på en stund, men har fått trent bra i det siste
Vekta rikker seg ikke mye nedover,men jeg prøver å tvinge den nedover. jeg har blant annet begynt å sykle til og fra skolen,noe som utgjør en del treningskalorier i uka...
Kondisen er ikke mye å skryte av,men jeg jobber virkelig med saken. DET BLIR MYE GÅING PÅ JOGGETURENE MINE...MEN REGNER MED AT KONISEN KOMMER SEG ETTER HVERT.
Tidligere kjøpte jeg et martatonprogram, men det er for hardt for meg å følge så har startet å trene etter et nytt program som er litt lettere og er beregnet for oss som bare skal klare å fullføre et maraton....
på programmet i går skulle jeg jogge/gå 4km på 38min. jeg tok en tur på 6km, og brukte 35,54min på 4km. Sånt gjør jo at motivasjonen stiger. i dag skulle jeg løpe 5km på 47min,noe jeg ikke klarte i dag...men det er fordi jeg valgte en veldig bratt løype i dag,løypa går oppover i nesten 2 km..og der må jeg gå store deler, og pulsen er høy oppover der...
økta ble hvertfall seendes slik ut:
1.km i 11,15-fart
2.km i 9,33-fart
3.km i 13,14-fart
4.km i 12.50-fart
5.km i 8,35-fart
6.km i 7,59-fart
tilsammen ble det 6,73km og snittfarta var på 10,35-fart,,,,noe som ikke er noen joggefart....men skal prøve å ta den løypa flere ganger så går forhåpentligvis snittfarten opp etterhvert....












legger med litt bilder av turen i dag....

2 kommentarer:

  1. Så flott turområde du har! Synes du er skikkelig flink jeg, og veldig målrettet! Hjertelig hilsen Hanne.

    SvarSlett
  2. tusen takk skal du ha...ja,det er fine turområder rundt her....

    SvarSlett