søndag 22. mai 2011

bra trening

Da er helgen på hell,og jeg føler jeg har fått utnyttet helgen bra til trening.
 lørdag ble det en 8km tur i mye bakker(spanne-helgeland) og hadde en snittfart på 8,44pr.km
.i dag,søndag ble det en tur på ca 7km i høljende regn...snakk om å være våt som ei katte....hadde ca 8,30-fart i dag....pulsklokka klikka,derfor har jeg ikke tidene eksakt....
nå er jeg spent på hvor mye trening jeg klarer å få inn i løpet av neste uke...for nå begynner prøve-og eksamenkjøret på skolen...gleder meg syyykt til det blir ferie....bare en måned igjen nå,så blir det 2 måneders ferie..og det skal bli såååååå digg.
legger ved noen bilder fra turen på lørdag,oppe ved spanne-helgeland






2 kommentarer:

  1. Så flink du har vært! Ser ut som om du merker fremgang hele tiden nå:-)

    SvarSlett
  2. tusen takk skal du ha...ja,fremgangen viser seg nå..så da får jeg endelig betalt for at jeg aldri ga opp når det så som mørkest ut....

    SvarSlett