fredag 20. mai 2011

det går da fremover på et vis

ja,det gjør da det...har fått jogga lite i forhold til det som er planen min...men når det er sagt har jeg kommet godt i gang med styrketreningen igjen. satte i gang for 4-5 uker siden . det har kun blitt 1 gang pr.uke,men da trener jeg på gruppetime,og følgelig presser jeg meg mye mer enn jeg gjør på egenhånd.
denne uka har det bare blitt 2 joggeturer..eller dvs 1 joggetur og en intervall-økt....
joggeturen var på 4,2km og jogga i 8,28-fart,så det går fremover...
i går(torsdag) ble det intervaller på mølla.... kjørte 1minutts-intervaller,da det holder for meg nå i starten.
1min i 8,1km/t
1min i 8,4km/t
1min i 8,5km/t
1min i 8,8km/t
30sek pause i 6km/t+2,5min etter de første 4 dragene
deretter:
1min i 9,0km/t
1min i 9,5km/t
1min i 9,9km/t
1min i 10,5km/t deretter rolig nedtrapping...4,2km tilsammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar