lørdag 26. februar 2011

TAR LIVET MED RO

Det er helt klart at jeg har vent meg til å ta det helt med ro etter å ha slitt med denne luftveisinfeksjonen i snart 3 uker.
dagen i dag har gått med til å lage kokos-lapper(brød-erstatning) lest masse blogger og drikki x antall kaffekopper. Men egentlig har jeg vel ikke drikki så mye for stort sett har jeg drivi å lest og glemt hele koppen. har også begynt å rydde på soverommet. der ser det ikke ut. Prøver å få rydda bort en del leker,for helene har jo så sykt mye leker og hun trenger jo ikke å ha alt fremme,hvertfall ikke når vi har så liten leilighet som vi har.
jeg har planlagt en gåtur,og nå har det selvfølgelig begynt å regne..typisk meg å drøye og drøye..men skal da få kommet meg ut på en tur etterpå.
Hvor lang turen blir er jo en annen ting..den som lever får se...
skal rapportere her i kveld..for da føler jeg jo at jeg må ut..
http://hegeslavkarboblogg.blogspot.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar