torsdag 3. september 2009

3 UKER TIL AVREISE

Da har jeg fått bestilt meg flybilett til oslo. jeg skal jo løpe 10km under oslo maraton. reiser torsdag 24.september. løpet går på søndag,men så får jeg litt tid i oslo sammen søstra mi og familien..
det blir rart å reise uten lille frøken snupp..min første helge-tur på 4 år...og jeg gleder meg.
vet jo at hun er i gode hender,foreldrene mine kommer hit å passer henne....
ellers har jeg fått til 3 løpe-økter denne uka. tirsdag:6,3km,onsdag:6,4km og i dag 11,3km. løp 10km i strekk for første gang på flere mndr. det var hardt,men hentet frem det siste jeg hadde den siste kilometern og ga virkelig alt...det gikk alt annet enn fort. men i dag var hensikten å fullføre 10km uansett tid. sliter med en vond legg i tilegg.
så ble det 1,3km nedjogg og så gikk jeg resten. turen var på nesten 16kilometer. så i dag har jeg fått kjørt meg. har jo gått 2 turer i tilegg til dette også...i morgen blir det HVILEDAG,og den tar jeg med god samvittighet....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar