mandag 26. april 2010

SENTRUMSLØPET ER OVER...

ja,da var sentrumsløpet over. det var mye styr og spenning om vi skulle klare å komme oss til oslo til sentrumsløpet,pga stengte luftrom i forbindelse med aseskyene fra island..men det gikk..
vi hadde en super helg i oslo og bærum,men selve sentrumsløpet gikk ikke så bra..fikk ikke varma opp skikkelig og etter 100m så slo leggene seg vrange,så det var kun stahet som dreiv meg rundt løypa...ikke kjekt,og jeg fikk virkelig kjørt meg mentalt..men jeg fullførte hvertfall.
og kom i mål på 1,10,17..ingen tid å skryte av,men jeg kom meg hvertfall i mål...
hadde en super kveld med vk-damene etter løpet. vi mørttes igjen kl.19 og vi spiste på tante olivia på aker brygge..det var kjempekoselig,og frister til gjentakelse.....

en annen ting var jo at jeg var på løplabbet og fikk tatt løpetesten på mølla der. og da viste det seg at jeg overpronerer på begge beina..han selgeren som solgte meg løpesko i fjor sommer,sa det stikk mpotsatte,så derfor har jeg løpt med feil type sko i nesten 1 år..kan bli flyforbanna av mindre. for hvorfor utgir folk seg for å ha skikkelig peiling når de ikke har det....

ellers fikk jeg tatt meg en ny løpe-økt i dag...
det ble en runde på 12,2km hvor jeg først jogga kjemperolig de første 5km,og kjørte så en 2000m i 6,30-fart. hvor det deretter ble rolig igjen. beina fungerte mye bedre,selv om jeg fortsatt har litt vondt så var det en kjempeforandring siden lørdagen. så nå håper jeg bare at tingene skal snu seg,slik at plagene slipper taket slik at jeg kan fåm trene uten smerter....
vektmessig ble jeg kjempeglad i dag...hadde nemlig gått ned 1,8kg denne uka...
og i dag så jeg endelig 85-tallet.og det tallet har jeg ikke sett på ca 4 mndr,hvis ikke mer....
har virkelig funnet en fin middelvei nå..spiser 1800-2000 kalorier om dagen og det er tydeligv is passe i forhold til hvor mye jeg trener,,,,

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar