lørdag 10. april 2010

9.april 2010

nå er det lenge siden jeg har skrevet noe særlig. bare korte innlegg med litt bilder.
jeg gikk jo opp en del..atter en gang,men er på vei ned igjen...nå føler jeg meg super-motivert.
i går hadde jeg min første time med personlig trener.
var jo rimelig spent siden jeg aldri før har hatt noen pt.
jeg hadde fått beskjed om å varme opp før timen fordi vi skulle kjøre intervaller+trene styrke etterpå....
jeg sykla til treningsenteret. det tok ca 35min,deretter varma jeg opp ppå mølla i rolig jogg.3,1km. kjente ubehag i beina,og jogga i kjemperolig tempo,for å se om det skulle hjelpe meg med å gjenomføre økta...jogget helt nede i 7,2km/t. det kjentes bra ut,fikk ikke noe mer vondt..eller vil vel heller kalle det for ubehag...skrudde sakte men sikkert opp farten bittelitt på mølla og på slutten av oppvarminga hadde jeg 8km/t...og ubehaget i beina ble faktisk ikke verre..ble overaska...må jo legge til at jeg jogga med kompresjons-strømper...
så begynte timen,og det vAR EN VEKLDIG ARTIG FORM FOR INTERVALL. begynte med 1min rask gange (5,5km/t),deretter 1min jogg,1min litt fortere,1min ennå fortere,1min ennå fortere. eller som pt sier. nivå 5 er rask gange. deretter kjørte vi nivå 6-7-8-9
etter nivå 9,gikk vi ned til nivå6 som er jogg,deretter nivå7-8-9,så nivå6-7-8-9-10. da vi kom til nivå 10 begynte "astmapusten" å melde seg..men klarte å gjenomgføre det siste minuttet i 12,4km/t eller 4,52-fart,da...var veldig fornøyd med økta..deretter kjørte vi styrke..og fikk kjørt meg godt der også....deretter vr det jo bare å sette seg på sykkelen for å sykle hjem..kjente meg go' og sliten da,gitt..og det var deilig å komme hjem....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar